5 Şubat 2019 Salı

E-ihracat ve perakendenin dijital dönüşümü masaya yatırılıyor

Her yıl çift haneli büyüyen e-ticaretin kalbi yine Webrazzi E-Ticaret’te atacak. Sadece e-ticaret değil aynı zamanda perakende sektörünün dijital yatırımlarından, sadece dijital dünyada var olan e-ticaret markalarına kadar önemli konuşmacıları ağırlayacak olan Webrazzi E-Ticaret 2019, 200 farklı şirket ve 600’e yakın katılımcı ile 20 Şubat Çarşamba günü Raffles İstanbul’da gerçekleştirilecek. İki farklı salonda tüm gün sürecek oturumlar ve sunumlarla e-ticaretin bugünü ve geleceği, “Webrazzi E-Ticaret 2019” etkinliğinde ele alınacak.
by via Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder